Sugjerimet do të shfaqen pasi të kesh shkruar të dhënat e kërkimit. Përdor shigjetat lart e poshtë për t'i shqyrtuar. Shtyp "enter" për të zgjedhur. Nëse përzgjedhja është një frazë, kjo frazë do të dërgohet për kërkim. Nëse sugjerimi është një link, shfletuesi do të shkojë në atë faqe.
Si të veproj
Pritës përvoje

Anulimi i përvojës sate si pritës

We understand that sometimes life gets in the way. Yet cancellations can be very disruptive for guests and should be avoided, if possible. 

If one of your Experiences has to be canceled and it’s not because of Weather or Emergencies or safety issues, you may be charged a cancellation fee.

Anulo rezervimin e përvojës si pritës

Anulo rezervimin e përvojës si pritës në desktop

  1. Kliko Panelin e përvojave > Kalendari
  2. Kliko datën në kalendar
  3. Gjej kohën që do të anulosh dhe kliko kartën e përvojës për ta hapur
  4. Shtyp Anulo përvojën
  5. Zgjidh arsyen që përshkruan më mirë pse të duhet ta anulosh dhe shtyp Para
  6. Shqyrto rregulloren e anulimit të pritësit të përvojave dhe shtyp Para
  7. Lër një shënim për vizitorët e tu dhe shtyp Anulo këtë përvojë

What cancellation penalties apply

Penalties may apply if you cancel an Experience that’s already been booked by a guest.

We may charge a fee of up to 20% of the booking value of the canceled Experience, which we’ll deduct from an upcoming payout. We’ll notify you if a fee will be charged before you complete a cancellation.

Frequent cancellations, or no-shows, are a violation of our Terms of Service and may result in removal of your Experience from Airbnb.

If you need to cancel your Experience because of weather

If your Experience takes place outdoors, you may cancel if weather conditions create an unsafe or uncomfortable environment for your guests. You won't be charged a penalty fee. We may contact you for documentation to verify weather-related claims.

If you need to cancel your Experience because of emergencies or safety issues

We understand that emergencies happen. We don’t apply penalties for cancellations covered under the Major Disruptive Events Policy, or for cancellations made for valid safety reasons.

What happens to guests when you cancel their Experience reservation

Your guests will receive a notification and a full refund.

If you rebook your guests for a different date or time after canceling

If you and your guests agree to an alternative date or time and they rebook your Experience, contact us to let us know after you cancel. We’ll verify that your guests have agreed, and we’ll remove any penalty that was applied.

A të erdhi në ndihmë ky artikull?

Artikuj të ngjashëm

Kërko ndihmë për rezervimet, llogarinë e më shumë.
Hyr ose regjistrohu